the "told you so"- dance..

vad var det jag sa!
det ordnar sej ju alltid, för tusan gubbar.
jag är nu glad...gladgladglad!!!

följande utspelade sej under tiden jag fick ett mail av min norske chef knut (som inte luggit på älska-listan det senaste dygnet, då han klantat till det för oss med vårt boende..)

 Pauline

knutten har förtroligtvis inte hört av sig va?

4:36pm
Therese

förtroligtvis har han inte det, nej.

4:38pmTherese
hold your horses- han har svarat på hotmail...ska läsa
4:38pmPauline

sheisse! läs långsamt!

4:39pmTherese
jag kan skicka mailet till din mail...
4:39pmPauline

gör det.

4:39pmTherese

JAG ÄLSKAR KNUT! han är vår gud.

4:40pmPauline

älskar vi knut nu???? 

4:40pmTherese

japp...vänta

4:42pmTherese

VISST ÄLSKAR VI KNUT!!!

4:42pmPauline

VI ÄLSKAR KNUT! han ser ju fram emot oss!!!!!

4:43pmTherese

JAG VET!!!

HAN ÄR JU HUR TREVLIG SOM HELST

hur kunde vi misstro honom??!??!!

4:43pmPauline

vi firar lite ikväll tycker jag!

4:43pmTherese

jaa!

 

 

mailet som var anledningen till vår exaltering innehöll något i stil med: det här kommer jag att fixa åt er- snart! 

 

mailet avslutades med dom ord vi som mest behövde höra just nu:

 

Dette ordner seg, og jeg ser frem til at dere kommer!

(och jag som nyss kom hem från pettersson där jag suttit och beklagat mej över denna oansvariga-elaka-söliga norska människa.....det hjälper att klaga :)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0