jag har dom bästa av vänner.

hur kan det finnas nått som är bättre än det? hur kan livet vara mer komplett än om man har människor man älskar- och som älskar en tillbaka? några relationer har varit tuffa, endel runnit ut i sanden, några har varit krävande. men just nu- just nu har jag hamnat precis där jag vill vara. där allt är precis så bra som det kan vara. jag ska inte säga att inget går att göra bättre- för den dagen man slutar sträva efter "bättre" har man gett upp och kommer nog sjunka in i ett träsk av vardag och likgiltighet, därifrån kan det bara gå åt ett håll- utför. kanske inte direkt- och inte så att det märks, men dit kommer man- tillslut. fast ikväll- när det känns såhär bra- så ska jag nog unna mej att tycka att det jag - vi- har är perfekt och vara förbannat nöjd med det. för det är jag. 
nöjd är ett väldigt mesigt ord i detta sammanhang, men det enda jag kommer på..eller, lycklig kanske beskriver det bättre. jag är lycklig. 

      
    
jag är så jätte-stolt-tacksam-lyckig och upprymd över att kunna kalla er för mina bästa- underbaraste- av vänner. 


varför så jävla blödig? det är nog den stundande utlandsflytten. och ett samtal med en väldigt god vän, som fick mej att förstå hur mycket jag älskart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0