fit for fight!

kom nyss hem från en promenad med fröken P. en lång sådan. vi avancerar lite för var dag kan man säga. 
i tisdags- en och en halv timma
igår- två timmar
och idag- två och en halv timma.

jag misstänker att nån väldigt aktiv människa i allra största hemlighet tagit över min icke-så-atleta kropp och nu försöker ha ihjäl mej genom att träna mej till min död. vem denne mystiske är har jag dock inte kommit på än, så låt konspirationsteorierna flöda mina vänner. vi måste tillsammans ta den j*veln- för fortsäter det såhär vet man aldrig var det slutar....

nu drar jag mej in mot stan för fika med miss S på 48:an. känner att jag måste rätta till den här o-balansen min kropp just nu befinner sej i. och då menar jag ju inte "hälsosamma vs. Ohälsosamma" balansen, utan mer "inte träffat min vän på flera dagar" balansen- såklart. eller....båda kanske...

13.59
ska vara på stan om 31 minuter. jag sitter med en handduk runt mitt blöta hår- och är inte klädd.

tidsoptimist- javisst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att du varit ledig för länge min vän! Det kan aldrig va nyttigt!

Förresten! Du måste ju berätta VILKET Mc Donalds du ska jobba på! Ifall jag har vägarna förbi, jag som reser så mycket du vet :) !

2008-09-18 @ 21:40:13
Postat av: Anneli

OJ!Det syntes kanske inte vem som skrev det inlägget! Det var moi! Hon med det händelselösa livet!

2008-09-18 @ 21:42:10
Postat av: therese

till hon med det händelselösa livet (som jag för övrigt inte fått nån uppdatering om exakt HUR händelselöst det är än, bättring..)



visste inte det fanns nått som hette "ledig för länge"?



det är det i Larvik. kom dit vettja!

2008-09-19 @ 01:01:22
Postat av: stina

hihi, precis som jag.

2008-09-20 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0