LörDag i LarVik.

sitter och väntar på att två underbara människor ska komma hem till mej (oss) -eller snarare fyra stycken.
sitter samtidigt och pratar över intranätet med en annan underbar. blev bjuden på fest i sydlig svensk stad :) sitter dock i sydlig norsk stad- visst avstånd.

dock stora planer för kvällen

bland annat den här:

"haha, absolut! kan inte du spara en bit och äta vid nio så skålar jag för dig vid nio? jag kommer då att befinna mig på en fest med människor som jag inte känner så man vill ju gärna göra sig hörd genom en skål för någon som inte finns där! Skulle vara så kul. Då skulle folk tro att jag var dum i huvudet och det är alltid kul."

mm..DEAL!

annars är det sådär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0