jobb-blogg

har fått gå på liten rast såhär mitt-i-dagen. välbehövliga 30 minuter.
nu väntar jag bara på att det ska komma nån trevlig människa och hålla mej sällskap, kanske är för mycket att hoppas på.

jahapp. vad ska jag hitta på nu då--
finns inte så mycket att pyssla med här i fikarummet.
jag får väl läsa windows mycket informativa planch om "installationsanvisning för skrivare".

eller så gör jag något annat.

(här skulle jag lagt in en bild på vad, enligt googles bildsök, hårt arbete är. bilden föreställde en man i blåställ som slipar/borrar i en dörr, exakt vad han höll på med kunde jag inte se, då bilden var så liten. varför inte bilden kom med beror på att jag inte är van vid denna typ av dator, och har inte så lång tid kvar att ta reda på hur den fungerar heller.)

see u later alligator!
(ett uttryck som enligt P3 ligger på top-5 listan över coola fraser att säga på sin dödsbädd.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0