be the ball.

nähe. 
så blev det med det. skulle ha ett mindre mästerskap i bowling med K och F . men nej. av alla dagar på hela året väljer släkten X att ha sin släktträff i bowlinghallen JUST i kväll. jag har nog aldrig sett så många människor där förut, trodde inte folk bowlade nuförtiden. men tydligen gjorde dom det. så gick dom aftonplanerna i stöpet. 

så istället blev det pokerspel och wii.



                      istället för                      




så. det var den dagen. nu är det bara kvar att försöka varva ner.
ska fortsätta med nya boken jag börjat på. julie parson, för sina synders skull.  men jag gillar det inte riktigt. varför tar böcker slut? visst, när man läser kämpar man ju hela tiden för att komma till en upplösning, för att få se hur det går. men "jaha"-känslan infinner sej alltid när sista sidan är läst. när man så lagom kommit in i det, tar det slut. 
ett av livets alla faktum som jag måste acceptera. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0