jag har ...

jag har ett roligt problem.
vart ska midsommar firas?

blir det tågresa till västerås och O- med västerås som slutstation eller eventuellt vidare med O till gävle och S? blir det lite kortare resa till kisa- för att fira med P? eller blir det firande med släkten- som var ett par år sen?

som sagt- ett roligt problem- men också dom kan vara knepiga.

hur det än blir så kommer förra årets midsommar vara svårslagen.
vi- massa mat- många svenskar- majstång- regn- park i London. Aah.. 

  
         
    

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vet jag vet: we could be heroes!

2008-06-17 @ 17:36:52
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: therese

JUST DET!

ska lyssna just nu.

2008-06-17 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0