rubriken är- solnedgång, på ett berg, över kisa....

jag är precis så logisk som jag antyder.
gårdagen spenderades på just ett berg i just kisa, med P. de nödvändigheter som behövdes för att göra kvällen om inte mer bra var såklart inhandlade. solnedgången sågs.

idag hade kulklubben 1 (vet inte om det finns fler, men denna heter iaf just nr 1) avslutning.
festmiddag anordnades- och som dom ursvenskar vi är så blev det såklart- taco!

ikväll tror jag att jag har min första aktivitets/göromåls-fria kväll på tre veckor. det ska firas! jag ska slänga mej i sängen och sätta på en film- sen aldrig mer gå därifrån.

den aktivitetsbefriade kvällen börjaaaar.........NU!

Kommentarer
Postat av: reini

tack för uppdateringen! Du har förgyllt min ångestfyllda kväll. har varit inne på din sida minst 100 gånger =).

2008-06-05 @ 22:13:17
URL: http://reini.blogg.se
Postat av: therese

its all for you...all for you...

2008-06-06 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0