long road to ruin.

just nu är livet lite tungt. inget allvarligt-  bara sådär...tungt.
men midsommar var bra. även denna helg bjöd på överraskningar.

imorgon står en förhoppningsvis levandes therese (med tanke på tiden) utanför arbetsdörr nr: 1 kl 05.55, för att sedan efter avslutat jobb fortsätta till nästa. dubbelarbete och helt slut. nej.

har haft lite funderingar om livet. pratat med människor som lever sitt liv- som inte är som mitt- och som tar något som jag anser vara viktigt och väldigt alvarligt med en sån lätthet. fast om valet inte finns så måste man väl intala sej att det inte är någon "big deal".
det får mina problem att kännas mindre- vilket är bra- men jag vill inte känna så på någon annans bekostnad- inte bra
....det blir ju bara fel hur jag än tänker.

men- så är livet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0