jag är sen, jag är sen, jag är alltid lika sen!

kom hem från jobbet nyss, och ska nu på sommarträff-middag med mitt andra jobb nr:? (vet inte vilket nummer i ordningen, jag jobbar ju överallt för tusan!)

två timmar låter som så mycket i teorin- men det är det inte. att duscha och göra det som hör till tar sin lilla tid. men nu är jag snart resklar. ska bara hämta upp J först- och sen bär det av till brygghuset. 

ska bara föna håret först och klä på mej- men det tar väl bara en ca två minuter.....

tidsoptimist- javisst!

Kommentarer
Postat av: sofia

åhhh, shit va jag längtar efter er...vi måste se till att dte blir en reunion i sommar!!!! dessutom, du e ju grym tess!

2008-06-19 @ 11:16:46
Postat av: therese

det blir defenitivt reunion!!

fritte- du är grymmare!!

2008-06-20 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0