well do you, punk?

herregud så slapp denna onsdag i juli varit.
jag som alltid varit en sådan som kunnat sitta sysslolös i två månader och två veckor (ett normalt sommarlov) och bara njutit av stillheten blir nu rastlös efter en halv dag. vad händer med mej? VAD HÄNDER MED MEJ! jag anser det här vara stort. jag är en lat person! jag ska älska att sitta på rumpan och göra ingenting. det kanske bara är en svacka.....fingers crossed.

efter att ha kliat mej i naveln hela förmiddagen åkte jag tillslut hem till L och......latade mej ännu mer. resten av dagen spenderades i hans soffa kollandes på tv, tv, och tv. dagens höjdpunkt blev därför grease filmen. en ganska bra höjdpunkt tycker jag.

semester är underbart- men...AKTIVERA MEJ!
jag är därför från och med idag helt uppbokad hela min semeste, varje minut planerad. det känns bra....precis sådär så att jag dom dagarna kan längta efter en dag att göra ingenting på,,,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0