bry er inte om mej,jag klarar mej...nog...

nu ska jag dra mej mot bingen.
ska nog packa lite först bara. imorrn drar jag uppåt i landet. äventyr it is!

förövrigt kom jag hem ikväll och fick hör att familjen lang planerar åka utomlands till varmt land om några veckor. 

jag var inte med i planeringen.

(jag är iof helt uppbokad från och med nu och långt framåt i framtiden, mor vet iof om detta--men det hör inte hit)

är jag nu officiellt inte med i familje-livet?
räknas jag nu inte till en av dom som får komma med en åsikt?
älskar dom mej inte längre?
PANIK! ...nej..överreaktion. jag har bara blivit vuxen- med ett eget liv.

jahapp. snart slänger dom ut mej för att kunna inreda mitt rum till ett...huu...sy-rum, eller ännu värre...dator-rum..

då var det slut på livets glada dagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0