we belong.

vi satt ett par timmar pa starbucks idag- just mellan piccadilly och green p. och bada satt och funderade ett tag- sa sedan: just nu-nar det kanns sahar bra och vi sitter och tittar pa allt folk som passerar, att nu-just nu vill jag bo har igen. london ar bra- jag har saknat det mer an vad jag visste. mest har jag saknat alla manniskor- alla parker, stina och jag fann ett nytt stalle idag- tva steg fran hektiska oxford st. lag det- oasen inkladd i vitt. dar satt vi ett tag och lunchade- sushi saklart. mitt mal ar att forata mej pa det sa jag overlever tills nasta londonbesok. idag stack familjen dadarria till staterna- nu ar stina och jag ensamma i huset, forutom sofie- inneboenden fran devon, trevlig tjej. therese signar ut.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tes , mig saknar dig! Vi har mycket att prata om när du kommer tillbaka! PUSS!

2008-08-10 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0