let me take you higher!

den lediga dagen blev en fin dag. väldigt avslappnad och lugn. efter att ha varit kattvakt på förmiddagen begav jag mej sen in mot staden. fridas lilla tindra och challe satt med oss ute på filten i värmen och latade sej.

med stina blev det shopping och fika på 48:an- i vanlig ordning... precis som det ska vara. senare på kvällen fick jag finbesök- pettersson kom och bjöd på annanasglass minsann.

just nu håller helgens planer på att bestämmas- jag har ständig telefonkontakt med linköping- tur att det är många dagar kvar till fredag, för allt är mest en gröt.

nu ska jag och min lilla odöpta vän se lite tv- och sen somna gott. får se vad som står på schemat imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin volangkjol där längst upp :)

2008-09-01 @ 18:57:44
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0