endel håller om kudden, endel håller om tes...

idag är jag miss brightside. känns väldigt bra. 
somnade vid sju- vaknade nu och smakade apa i munnen,  ska borsta tänderna och lägga mej igen. man blir helt utsliten efter diverse aktiviteter. min partner in crime och jag har rövat på stan idag. tippat på tå och fått undrande tant-ögon på oss. sedan suttit i en igenimmad bil i regnet på parkeringen vid ica och diskuterat livet- vart annars gör man det?

ghaa! att livet ska vara så jäkla bra samma sekund som det krånglar till sej. måste dom två höra ihop?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag undrar vad som händer i ditt liv =) om jag hinner så ska jag lyfta luren och ta reda på det, massa kramar

2008-08-13 @ 13:17:36
URL: http://reini.blogg.se/
Postat av: therese

do it.

2008-08-13 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0