en egen ängel i min säng..

efter att ha rumlat runt i staden tills klockan slog morgon stupade vi i säng och sov ut tills långt efter laglig sovmorgon-tid. men det var det värt...

dagen segades fram med te på paus altan tillsammans med malin och jenny. vi mötte sen upp jeanna för lite mat i solen på spelplatsen för gårdagens bravader- 12:an. efter det hade jag en vän ankommande med tåg från vimms att passa kl 19.00. jossa kom till kisa. vi åkte hem till micke och uppdaterade oss om det som hänt sen sist. vilket alltid är väldigt mycket- hur kort tid det än är sen vi setts. det var med en feel good feeling i magen jag sen åkte hem i mörkret.

och här ligger jag nu- med en liten ängel i sängen.
det tog oss ca 20 minuter att bli vänner. och nu älskar jag honom. 

imorgon har jag semester. vad ska hända då?
therese ska fota.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är vi båda mammalediga till små sötingar=) Och jag vill träffa din snarast!

2008-08-25 @ 17:22:36
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: therese

kom hit då!

2008-08-25 @ 18:07:15
Postat av: Anonym

Men nu blir jag nyfiken på vad det är för sötingar!?

2008-08-25 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0