älskade vän

idag smet jag ifrån jobbet (som jag sa hejdå till förra veckan- men som bara klarade av tre dagar utan mej...hur ska det gå för er när jag sticker på riktigt :) för att vaskinera mej. nu kan jag resa ut i stora vida världen och inte komma hem med all världens sjukdomar. 
så nu norge- nu är jag redo! ....kanske inte så stor risk att bli drabbad av nått i just det landet..men man vet faktiskt aldrig vad för slags mörka hemligheter som döljer sej bakom den på ytan så fina idyllen. 






tack anna. när man pratar med dej känns världsproblem lösbara. 
tack för att du får mej att må så bra.


jag måste väl lägga till att jag allltså INTE tog sprutan för just norge, utan det var en hepatit a spruta som nu ska skydda mej i ca 25-30 år. gutt.


Kommentarer
Postat av: pauline

therese! jag är med anti-hepatitad! så himla bra!

2008-08-28 @ 22:16:17
Postat av: therese

grejt!

då kan vi ju åka till...tex....taljand! bra ide va!!

2008-08-29 @ 11:16:52
Postat av: Anna

Åh Therese, älskade älskade Therese! DU får MIG att må så bra, bara för att du finns och är BÄST!

2008-08-29 @ 13:17:11
URL: http://anosia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0