take me home, comon take me home!

måndag.....igen.
men nu en måndag som är bra, jag vill ju att veckorna ska gå lite snabbt nu, plus att när man är "mellan två jobb" (HAHA, älskar att säga den, älskar ännu mer att det är sant oxå..) så är måndagar inte så läskiga. 

vecka trettioåtta är en sån som jag nog inte kommer komma ihåg mycket av, inget banbrytande eller extravagant hände. men jag vet att kommer jag tänka på just den veckan om tre år eller så, så kommer jag ha en bra känsla i magen. för bara bra och underhållande saker hände då. 
jag var ju på cirkus till o börja med. stina o jag tog tag i barnasinnet o köade till maximum. cirkus är underskattat. stina blev galen och helt till sej när elefanterna kom in, jag hade varit lite skeptisk till att det skulle finnas just elefanter, och hon blev nog lite orolig..men..- kom inte o säg att det inte kommer elefanter! ekade hennes röst i tältet när dom gigantiska djuren klev in.

annars kan man säga att mittpunkten dessa dagar varit ica, vad vi än har gjort så har det innefattat - ska vi inte gå till ica o köpa nått gott? vem bangar då? mycket sena filmkvällar, mycket diskuterande och mycket väntande. vi har nu fått nytt boende i grannlandet, en trea i centralaste larvik blir det. vi och anna ska flytta in där om mindre än 14 dagar. gutt.

igår blev det slapphäng på shalom med pizza för väldigt god vän o mej, sen satte vi oss i soffan, och kom inte därifrån förren både mumien III, hancock och white chicks var avklarade.

nu har jag semester i nästan två veckor. wehu!

Kommentarer
Postat av: petra

Hej du härliga människa :). Vill bara tala om att du skriver väldigt bra. Vill oxå önska dig allt gått till o lycka till i det nya landet. Vi ses nån gång:)

Kram //petra

2008-09-15 @ 21:52:09
Postat av: therese

men man tackar.

önskar dej allt gott tillbaka, och hoppas allt är bra på jobbet.



2008-09-15 @ 22:27:01
Postat av: Anonym

FÖRSÖK INTE! Inte alls säkert du får semester i två veckor till!

Tänk om VI BEHÖVER HJÄLP!!!!???? Då får du allt ta o maka dej hit min vän :)!

2008-09-16 @ 13:48:51
Postat av: therese

..mummel mummel...

2008-09-16 @ 17:59:24
Postat av: Anonym

Ha ha ha och du ska snacka om mummelmannen!!! Kram på dej!

2008-09-16 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0