glidare....

dom senaste tre dagarna har bestått av:

 shopping och fika på storgatan 48:a med p-sson- följt av shopping och fika på epok med pau och jonathan, sen filmkväll med schultz-folket följt av övernattning hos föregående, dagen efter blev det slöhäng, ytterligare kaffe latte på 48:an och promenad på stadens soliga gator- dessefter flyttade vi oss med dugliga och mindre dugliga cyklar på en rolig, solig och fin väg hem till perstorp där det blev sushi-bak och mer filmvisning. vi vaknade, jag samtalade med min nya boss "donkan-micke", och sen fortsatte vi i samma stil som förut- den lugna, slöa- för att på eftermiddagen bege oss in mot byn igen, jag vinkade av pau och gled vidare till det vita huset med blå veranda-  hälsade på den lilla söta och charlie, hämtade upp hon som bor där och vi for sen mot cityt där några timmar spenderades. jag vinkade av fröken frida--och där ungefär är vi nu.

det är ett tufft liv jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0