welcome to my freakshow

lördag likamed bradag.

som vanligt blev det en tvåtimmars walk i morse med min norgekompanjon (eller.. allt-i-allo-kompanjon). vi vandrade staden runt- en stad som var förvånadsvärt död för att vara en lördag- vid en tid då butikerna öppnat. jag trampade sedan hemåt för att äta och ta en välbehövd dusch (-jag svettas som en gris). sen kom nog dagens goda gärning- hjälpte pauline och karin under några timmar med deras uppdrag att göra pastasallad till över hundra pers. till zoncuppen imorgon. ofcourse ställer jag upp på det- inget ansträngade iof när det i köket spelas bra musik- bjuds på godis och man tillochmed får tillfälle att öva på übertuffa dansmoves när ett minidisco uppenbarades. 
date med frida stod sen på programmet och det tackar man ju knappast nej till. vi hann, utöver serieintroduktionen och fyrbent bus- med en pommesroadtrip. gutt. 

lördagkväll...sitter med ett glas rött brevid mej, får ner andningen lite och lyssnar på bra musik. nu blir det taco middag med familjen, och sedan drar jag till fiskartorget för filmkväll med lucas.

life is goood. -"peanut"

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för idag! De fyrbenta var väldigt nöjda med besöket också kan jag hälsa. Men jag måste få påpeka att du troligtvis skulle kunna placera dig på listan över sveriges mest upptagna människor;) vet du? nu ska jag måla mina naglar svarta! jag är lite nervös faktiskt. Trevlig kväll! (blev visst en hel uppsats..)

2008-09-20 @ 20:46:52
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: Anneli

Äntligen! Ha, ha, ha inte utan att man blir avis på ditt händelserika liv min vän!

Ha de´!

2008-09-20 @ 21:18:42
Postat av: Karin

Tack för hjälpen Therese! Kidsen tyckte om pastasalladen, speciellt tomatbitarna. Dom sa att det var dom mest perfekta bitar de någonsin sett :)

2008-09-22 @ 21:56:53
Postat av: therese

haha, vilken tur då. säg det till janne oxå! komma o klaga på mina tomatbitar....grmpf...

2008-09-23 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0