för den mognare publiken....

gårdagskvällen var den roligaste på mycket länge. och det är sanning. 

kände mej så glad, flygande, snygg, komplett och omtyckt. och när det känns så så finns det inte mycket här i livet att klaga på.

kvällen började tillsammans med två av mina underbaraste. vi tog ett race på ica- inte mindre än tre gånger var jag inne på mindre än tio minuter, förklara den..- fortsatte hem till pau och satt där i var glada ett bra tag. begav oss mot krogen och vi var sådär underbart lagom snea- då världen är underbar- och man är medveten om det.

det var perfekt. mer skratt, jag offrade min frisyr för att pau skulle bli glorious, pau tog betalt för stinas tjänster, pau kan nu kallas pimp, bärande av kompisar som resulterade i två trasiga knän på undertecknad, letande av livsviktigheter på marken, mummelmannen dök upp- och försvann, massa dansande, träffade underbara emelie och mermermer!

sen blev det pommes-race. två pizzerior hanns med på dom timmar som sen spenderades i staden som alltid sover- men som igår tycktes ha gjort ett undantag för vår skull. vi samlade ihop oss på palma med e, s och l. paxning av män förekom och vi åt en buffe av läckerheter. hemvägen i samlad trupp i många glada vänners lag var kantad av sång och skratt. 

stina och jag vandrade sen vägen hem till sängen och släckte lampan i gryningen. som vanligt lyckliga över resultatet.

underbart är ordet.

nu har jag bjudit in mina vänner ben och jerry för lite tv tittning och slapphäng. det ska jag spendera resten av denna underbara söndag med att göra.

out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0