black betty!

norsk-knut o jag hade ett litet chat idag (jag hoppas verkligen detta med språket kommer med tiden, för damit vad norska är....ja.....inte svenska..) och det mesta går lite granna på tågräls faktiskt....

fixa jobb √
fixa boende ...√!

vi är numera larvik-soon-to-be-invånare, tillsammans med två andra jenter i ett fem-sovrums-hus. justde- hus! trevlans. 
och sticker, det gör vi på måndag eller tisdag, så nu börjar den stora avskedsritualen. och jag kan säga att det inte är något jag ser fram emot....avsked är ju som sagt inte min kopp med te. och eftersom jag gjort detta redan en gång förut då jag tog mitt pick o pack o drog till annat land så vet jag mycket väl vad det innebär. avsked till alla nära o kära- känslomässig kris.

fast denna gången vet jag ju att jag kommer hem till slutet av januari iallafall, med säkerhet- och dit är det inte så lång tid.

MEN- inte gräva ner sej i depp-hålet nu inte, KUL är vad det ska bli!
och jag ser fram emot det.

småbeslut att fundera på över natten:
linköping eller inte på lördag? cirkus eller inte imorgon (fast kanske redan bestämt mej för JA!)?

bra beslut redan tagna:
lekte med stina idag- bjöd på hejdå-latte på 48:an och promenerade på DVG med henne.
svante och jag ska leka med frida imorgon.
mina klyvna små blonda ska få sej en törn imorgon hos okänd människa, 13.45.

denna passar in ganska bra på hur sinnesstämningen hos mej just nu är:



"exalterad" för dom som inte tolkade låten så som jag menat den att bli tolkad..

Kommentarer
Postat av: Frida

men det är ju fantastiskt hur bra allt kan gå ibland. Själv hade jag kallat det för ett äkta flyt, men jag vet vad du tycker om mina uttryck=) Och dagens bästa beslut är ju som sagt MIG. Men jag vill inte träffa någon svante, jag ska ju träffa Elvis The Rocker! Hug!

2008-09-05 @ 10:37:56
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: therese

elvis the rocker tackar o bockar för besöket!

2008-09-05 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0