att jag aldrig lär mej.

som vanligt tror jag att jag har all tid i världen. måste sluta skjuta upp saker och ta tag i det med en gång. bla bla bla...negativt negativt,,

det som är possitivt är att jag ska till lund idag- om 2 timmar och 20 minuter vill säga, då går tåget. och här sitter jag i sängen, med datorn i knät- nyss hemkommen från dagens promenad med pau, och har inte duschat, inte sytt igen hålen på mina strumbyxor- som av nån konstig anledning har ett hål i vardera knä..., inte packat och inte tagit ner väskan från vinden. jaja,,,,det där med tid brukar ju alltid ordna till sej i slutändan..

men man kan ju tycka att eftersom att jag just sitter här och kritiserar mej själv för att vara lite av en "last minute" - girl så kanske jag skulle ta o sätta igång. men det värsta är ju att trots det så kommer jag sitta här i x antal minuter till och tro att tiden stannat. apa.

men- kul ska det bli! det är denna pudding jag ska spendera min dagar med..gutt!


så...nu ska jag ta tag i detta och göra mej iordning.

vem försöker jag lura? har ju minst 7 bloggar jag måste kolla innan, och så facebook såklart, och sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0