skit också.

pissdag.
det här är en såndär "deppdag". ohyes, sing halleluhja! jag har ringt runt till halva sverige för att söka uppeppning. men hjälpte det? nej. bara förlorade pengar, trots väldigt goda försök att få mej på lite bättre humör.

lite små-ångest inför kommande arbetsuppgifter.
känner mej som en poff.
vädret är tråkigt. inte sådär tråkigt på ett bra sätt- med grå himmel och regn smattrande mot fönstret så att det blir sådär mysigt av alltihopa. nej- det är bara grått. och blåsigt. suck.
lingonveckan är här.
min förkylning har förankrat sej i min kropp och bestämt sej för att aldrig lämna den.
jag måste dricka medicin. som är äcklig.
mitt rum behöver städas. men nej. det är tråkigt.

dock har vi nu varit på ica och köpt diverse saker som kan piffa upp denna dagen. 

undra om rödvinssås och små friterade potatisbollar kan göra dom mirakel jag förväntar mej? 
den som lever får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0