Lundaliv- del två

Aaah.....så mycket att berätta, så mycket att visa.... 

hur kan man gilla människor så mycket men samtidigt träffa dom så lite?
detta råddes dock bot på under helgen, J och A anlände till perrongen och det underbara fortsatte. vi invigde under helgen Lunds alla parker värda namnet. Ebbas blev allas vårat egna favvoställe- fåglarnas envisa skitande i J's hår till trots. vattenmelon köptes och totalfloppade- dock fick vi alla känna på hur det verkligen är att "carrie a watermelon". vi har dansat som galningar och umgåtts med maffian, blev dock lite besviken på deras val av glas.

väldigt mycket roliga saker gjordes under dagarna,  för att inte säga väldigt, VÄLDIGT mycket kul. men det bästa av allt var att bara få spendera tid tillsammans med dom, dom som jag gillar så mycket.

image133

    

image137

jag gillar verkligen denna stad. varför inte börja plugga här när det är dags? ska bara komma på vad jag vill bli. jag vill ju gärna inte läsa till ett yrke utan framtid, typ- badvakt i sahara. men det ska nog lösa sej det med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kan jag se din header (eller vad det hette)! Grym!
PS. Jag saknar dig så sjukt mycket redan.

2008-05-14 @ 11:20:07
URL: http://anosia.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag kan också se den! very nice=). fina bilder, särsklit välkomstflickan haha! du få ta och skicka lite. saknar dig!

2008-05-14 @ 15:28:52
URL: http://reini.blogg.se
Postat av: therese

men tack så mycket hörrni.
bilderna kommer till er snart- så att ni har nått att titta på tills nästa gång vi ses. saknar er med- mycket.

2008-05-14 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0