du är oliven i mitt glas

nu ska jag kliva upp med bestämda steg för den förskräckliga trappan som leder till vinden (endel kanske minns mitt inlägg om trapp-rädslan), och OJA, här har vi the master of hämska trappor.

väskan ska hämtas, sedan packas och tillslut bege sej till lund!

jag ska äntligen få se mina brudar.

som ett bevis på sin glädje över att jag anländer till den stora staden i söder så har H anordnat ett coctailparty till min välkomst. (kanske inte riktigt så, men i min fantasi är det just av den anledningen vi ska på just coctailpartay, och i min fantasi är allt som jag vill.)
klädsel "fin". jisses vad trevligt.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej! Tack för att du svarade på mitt inlägg! Nu syns headern på min sida, utan att jag har gjort nåt. Och jag kan se din också, men bara i Firefox. Om jag använder Microsoft Explorer, så syns den inte. Hoppas att det ordnar sej för dej också.

2008-05-07 @ 21:40:53
URL: http://kattasplejs.dinstudio.se/
Postat av: reini

såklart att den är i din ära! har även fått första maj kören att ställa upp och sjunga när du anländer på stationen och sedan blir det häst och vagn till grand för att äta middag. någonslags karneval och välkomstal kommer det också blir men jag vill inte förstöra allt det roliga för dig =). du får se när du kommer.

2008-05-08 @ 11:50:24
URL: http://reini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0