fredag hela veckan...

...är jag glad att det inte är. fredagen skulle ju inte bli så speciell då.

men för att det är just fredag imorgon är jag j*vligt tacksam över. äntligen ser jag slutet på denna vanskapta vecka. inte nog med att jag var dag (dock ej idag- tack gud) har jobbat på två olika ställen, så är ju dygnet så satans kort! (har det alltid varit så? har 24 timmar alltid gått såhär fort?) detta betyder att jag har stigit upp- åkt till jobbet- jobbat- transporterat mej till nästa jobb- jobbat- åkt hem- sovit- gått upp- åkt till jobbet- jobbat......you get the picture? som en ond cirkel...

jag hoppas att detta ger resultat någonstans- förhoppningsvis på mitt lilla konto med små sedlar som jag har på banken...

men jag hann iallafall med att köpa lite tyger idag- nu ska jag sy en kjol.

fast just nu sitter jag mest med spänning och väntar på att min kontakt i staden i det allra södraste av sverige ska uppdatera mej om det pågående igelkotts-räddnings-projektet. funderar på att gå och poppa lite popcorn- för spänning och popcorn hör lixom ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0