my cool.

har på dom få timmar jag varit hemma hunnit packa upp mitt pick och pack- för att kunna köra en maskin- och sedan packa igen. för i  morgon drar jag vidare- denna gång väster ut. det blir härliga tider med londontjejerna i halmstad.  istället för att resa hem efter det stannar jag sen kvar i stan hos vänner till familjen- min egen familia kommer sen och joinar mej. det blir alltså en vecka i sommastaden- med underbart folk.

bara för att visa hur jäkla cool jag varit i helgen så slänger jag upp en bild på mej och björn.



Kommentarer
Postat av: Frida

snygg bike! själv hade jag dock valt en rosa;)

2008-07-22 @ 19:45:37
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: therese

haha.

den kunde ha varit snorgrön om den velat- jag är lika cool endå!!

2008-07-27 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0