hon och jag

falskt alarm- blev ingen mer semester denna vecka. jag är ju oumbärlig för dom små liven. dom klarar sej verkligen inte utan mej. men det skulle vara kul om dom kunde komma på det i tid bara- så att jag inte går och planerar in saker jag sedan inte kan göra. suck.

eftermiddagen och kvällen spenderades i barmshult hos pappas mamma. vi två spenderade fyra timmar med att dricka kaffe till ljudet av svalorna och syrsorna i den varma sommarkvällen. det är riktig sommar. 

farmor- det skulle vara mysigt att ha någon att umgås med, bara åka på utflykter och dricka kaffe med och sånt. inget märkvärdigt.
therese- men då får du väl hitta någon att göra det med.
farmor- näe, jag tittar inte ens på män. HAR DU SETT HUR MÄN I MIN ÅLDER SER UT! skruttgubbar!



Kommentarer
Postat av: Anna

Men haha :) Vilken söt farmor!

2008-07-29 @ 14:56:52
URL: http://anosia.webblogg.se/
Postat av: therese

jo, jag tycker väl att hon är det

=)

2008-07-29 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0