allt är så väldigt..

såhär va, bra- snarare väldigt (!?) bra- dag på jobbet, väligt trevlig eftermiddag/kväll med S-  det hanns både med kaffespill, småstjärnorna, fönsterspaning och sightseing, väldigt underhållande kortspel/filmtittning hos L, och tillsist, väldigt bra planer smidda för helgen.

nu har jag så mycket bilder och tankar om den gångna helgen och veckan så det bunkras upp och läggs på stor hög så att jag inte snart orkar ta tag i att visa det. och det går ju verkligen inte för sej- ordningsmänniska som jag är så vill jag ta saker i tur och ordnig- inte glömma eller lämna något bakom.
jag har ju tex haft en otroligt bra helg hos kusinen i linköping- sedan halmstad- med allt underbart det innebär. men det kommer- var så säker.
ska bara sova lite först- men sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0