et voila!

aha, så var den veckan oxå slut...dom går så fort dom små liven....
men det var en bra en.....

fredagen bjöd på fest av olika slag- först lite födelsedagsfirande hos pettersson-  vidare för upphämtning av en massa folk, och sen hem till orrefors-snubben för lite wii, sång och säng-häng innan det blev dags för krogen. väldigt fantastisk kväll. hemma på vimmerbys vackraste gata flödade champagnen. vi hade mycket att fira, en firade en godkänd tenta, en hade en födelsedag att fira, en annan firade att hon fått ett jobb (moi), plus att det var ett therese-going-away-party. men det låg vi lågt med- då det värsta therese vet är att säga hejdå. farväl ska helst gå på högst 2 ½ minut, eller....helst inte finnas alls. 
efter att ha diskuterat viktiga saker som tex polisens insats -eller nonchalans- i sammhället (beroende på vem av oss du frågar) till framåt gryning somnade jag sedan varm hemma hos mummelmannen. allt som allt väldigt lyckat.

dagen efter vaknade jag pigg och glad (?) och gav mej hemåt för att fortsätta med medtaget sällskap till hultsfred där marknad vankades. den lördagen den 30:onde avslutades med kräftor.

et voila! hellyckad helg.

just nu spenderar jag mest mina minuter med att vänta...vänta o vänta...jag är redo att ge mej av mot nytt!

Kommentarer
Postat av: Anneli Hjelm

Vem är MUMMELMANNEN!? Ha, ha, ha

2008-09-02 @ 20:05:38
Postat av: therese

mannen som mummlar hela tiden,,,,så ologiskt var den väl inte

:)

2008-09-02 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0