good song.

sönderarbetad
förkyld
ap-trött
o-uppackad

skönt att vara tillbaka i sverige.

fast lite possitivt- fick idag leka med en hundvalp hemma hos pettersson. 

sen blev det negativt igen- körde för andra ggn i mitt liv på en moped (eller nästan, dom andra jag kört har varit fusk-moppisar (EU)) -och tog sönder den. apa. bror har nu meckat i ett par timmar för att fixa mitt lilla snedsteg- men hävdar att "det är helt ok, det gör inget tes.." han är snäll han. 

jag har iaf haft världens bästa dagar i london med stina. så slappt och skönt, vi har levt storstadsliv och mått o ätit gott.
"low point" har fått en ny innebörd- och vi har upptäckt att "var är boxen, däär är boxen"- låten funkar i ALLA lägen om man byter ut ordet box.

nu ses nästa projekt fram emot. norge-resan planeras, lägenheter inspekteras...

nu tror jag att jag alldeles strax blir fruktansvärt upptagen med att kolla på SATS hela natten...eller ja, tills 6 imorrn bitti iaf- då jag pigg som en mört och med mitt gladaste humör ska möta barn i entren på älskade hattstugan. äsch...money money money...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0