choclate chip

såhär kan man spendera en fredagskväll, förberedandes för partyt kvällen efter:

    

                    

 annars har helgen varit väldigt innehållsrik- på ett fruktansvärt bra sätt. uppdatering kommer snart, har lite att göra först. har tex en utlandsresa att packa till. LONDON BABY! imorrn bär det av. jag har saknat det- jag längtar efter att få sätta mej på 190 bussen hem till chiswick- där brandon, sasha, chris och sparky kommer vänta på stina och mej. jag ska bara rycka upp mej nu, blev en helnatt ute i jossas stuga där hon jag o micke spelade spel åt våfflor och drack vin....mysigt. 
packa var det ja...vad tar man med sej- ignorerar faktumet att hösten är påväg och vara optimist- eller bara ta en regnjacka, passet och tanborsten i ica-kassen o åka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0