viking line--here I come!!

har spenderat kvällen hos pettersson. där pågick nedräkningen av mitt snart avslutade liv som 20-åring. funderar lite på hur det känns. kanske är det sorgligt att ännu ett år nått sitt slut, alla saker jag hade på min saker-att-göra-innan-min-21-års-dag är fortfarande ogjorda, eller så känns det kul att bli ett år äldre- och på så sätt klokare. kanske borde jag börja oroa mej för att jag närmar mej dom 30, eller....dom 40. fast....det är ju år jag ser fram emot...ska jag istället tänka på allt kul jag nu får göra som 21-åring? jag är nu tex viking line-myndig. 
sista tanken var nog att-- hellskotta! min ungdom tar här slut! fast det påståendet dödade mamma ganska snart genom att säga: den var väl slut för länge sen?. så då behöver jag ju inte deppa över det iaf. ett problem mindre.

på vägen hem mötte jag några av mina kära arbetskamrater som glatt sjöng-- happy birthday to you, TOMORROW! happy birthday to you, TOMORROW!! happy birthday to you, THERESE! happy birthday to you!!!

jag får väl helt enkelt se på morgondagen som vilken dag som, bara att focus ligger lite mer på mej, plus alla dom gratisgåvor som troligen kommer flöda.


tänk om jag tillexempel fick en sån här, som stod till mitt förfogande hela dagen.

image24







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0