there gonna clean up your looks, with all there lies in their books.......(and coffe..)

dagen samtalsämne på jobbet: to drink, or not to drink, kaffe?

jag har nämligen så smått börjat sörpla i mej denna svarta sörja. kände att trycket var så stort från arbetslivet, och jag är ju trots allt vuxen nu, har varit i snart en vecka.
men från att ha varit- VA! hur överlever du utan! till- kaffe är inte bra för dej, håll dej undan om du kan, är steget ganska stort. människor blir visst aldrig nöjda.
jag fick höra på en tjugo-minuters genomgång av vad kaffe har för bieffekter, och hur mycket längre man lever om man istället dricker grönt te och äter vitaminer. så nu står jag här, med ett ben på varje sida. vill jag verka vuxen inför andra, men då också dö ung- eller vill jag fortsätta med -nej tack, saft blir bra?
svårt. saft ÄR ju godare än kaffe, och det skulle ju vara jättekul att se hur det känns att fylla 87.
men.....äsch! what the heck, vuxenpoäng väger över!




just nu letar jag efter lite kreativitet, innovativa tankar och en hjärna som fattar detta med datorer och design.
måste ta på mej ett par sockar- JAG KAN INTE SKAPA MED KALLA FÖTTER!

Kommentarer
Postat av: reini

wtf! här skaffar man blogg utan att säga till förrän jättesent så att stackars reini får läsa allt i ett svep...vilket i och för sig var kul men jag vill klaga på nått! trevligt i allafall! kommer blir en stor favorit =).

2008-04-09 @ 12:18:40
URL: http://reini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0