jag städar---så då sitter jag väl inte här då....

håller på att städa mitt rum, hade tillochmed fått upp rätt bra fart- meeen hittade såklart datort under lite saker. och nu kommer jag inte härifrån...

lista:
  • har beställt resa till haiti
  • ska träffa alla mina vänner om bara en kvart för lite kvalitetstid i solen
  • har sett kungen glida förbi i sitt ekipage
  • har nästan gjort allt på min att-göra-lista
  • ska hoppa i shorts och linne nu- passar bättre dagens väder än dom långbyxor jag nu har på benen
nej....där ljög jag.

men satan vad jag önskar att allt på listan stämde.
fast lite sanning var det, häromdagen ringde tillexempel min väldigt goda vän stina och berättade att hon nyss sett just kungen åka förbi henne i gamla stan.

här kommer istället en lite mer sanningsenlig lista:
  •  vi har varit i stan och glassat
  • ska städa (färdigt) mitt rum
  • ska baka rabarberpaj, nu skiter jag i att dom inte växt klart (eller snarare knappt börjat växa..)
  • har premiärfikat på altanen
  • ska grilla ikväll
  • ska rensa ur garderoben,som innehåller alldeles för många "dom här kan jag använda när jag rensar landet, eller målar om huset"-kläder.
inte lika glammig- men det får duga.

                                                                        
                                                   




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inte sett kungen, men gissa vem jag såg idag? Leif Silbersky. Han åt lunch i jämte oss. Coolt va? Jag menar han borde ju vara din idol, eftersom du älskar juridik;)

2008-04-19 @ 18:30:21
Postat av: Anonym

men pettersson! han ÄR ju min idol!

2008-04-19 @ 18:35:44
Postat av: Anna

Du är så snygg Tess!

2008-04-20 @ 20:20:10
URL: http://anosia.webblogg.se
Postat av: therese

tack!

2008-04-21 @ 09:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0