nu är jag ute på hal is

jag är skadad. det är den förklaringen jag har.

stod och grillade nu ikväll, jag höll en grilltång i handen som jag för tillfället "lutade" mot grillen (alltså: tången och grillen hade närkontakt, samtidigt som jag höll i tången)
och på något konstigt vänster så måste jag stött till, ev. sparkat på grillen- för det gick en darrning från grillen till tången och vidare till min hand.
min hjärna tänkte då- oj, ett sms! spännande.

jag upptäckte snabbt att det ju faktiskt var en grilltång jag höll i, och inte min telefon.
men hur knäpp får man bli, jag hade ju ögonen på tången samtidigt som min hjärna kopplar- telefon.

som sagt, jag är skadad.

psykologer finns till av en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0