it can only get better

har suttit vid datorn sen ögonen öppnades idag, vilket ioförsej inte är så många timmar sen. 
jag trodde det var en vanlig slapp-lördag då jag är eremit, sluter in mej i mej själv och spenderar alldeles för stor tid vid datorn, och sen framåt sju- åtta på kvällen "börjar" min dag med allt vad det innebär. nu har jga iof en bra anledning att göra just så, har fått litet beställningsjobb av A. hur som haver- min plan var att göra nada idag- alltså sitta i sängen med datorn och äta onyttiga saker- och absolut inte röra på mej i form av tex promenad, inte heller tänker jag vara social.
men- jag var tvungen att bära ut tvätten- och vad märker jag då? jo! det är sol och varmt idag!

så jag gjorde det enda rätta- flyttade ut datorn till altanen.

hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0