u bleed just to know ure alive

livet är ingen dans på blommor med fina blad
men ibland blir det sådär bra

idag var en sån dag. 
igår var en sån dag.
i förrgår var en sån dag.
dagen innan dess var också en sån dag- stressig, men endå en sån dag
dagen innan dess var skit.

men nu- bra.

jag har varit på marknad- vimmerby marken
jag har haft konfirmation för K
jag har solat med F
jag har badat med F
jag har haft underbar slapptid efter jobbet med ovanstående
jag har mått relativt bra.

ska nu ställa väckarklockan på 05.15- (makes u know ure alive)
efter avverkad arbetsdag blir det eventiuellt återseende av gamla härliga arbetskamrater, sen bär det av till kisa och nya äventyr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0