sometimes I travel quite far

för första gången på många dagar har jag en eftermiddag helt för mej själv. så nu sitter jag och gör det jag velat länge men inte kommit till. jag fick låna en underbar bok av kusinens flickvän: digital bild- och fotobehandling. nu ska therese lära sej Photoshop på riktigt.

så här sitter jag med datorn i knät- en filt om axlarna- boken i ena handen och hörlurarna i öronen.

jag ska alltså inte sitta här och skriva just nu- men jag måste bara dela med mej av låten som just nu spelas i lurarna. den får inte missas helt enkelt.....så gör som jag- slut ögonen och njut. ( jag har nu lyssnat på den tre gånger- vilket inte går så bra ihop med att jag läser en bok- då det är possitivt och nödvändigt att ha ögonen öppna....hmm..)



For now that’s good enough for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0