Sixten

image50

en katt sover 16 timmar/dygn.
resten av det dygnet sitter min katt på sin stubbe i skogen (numera gärde- därav stubben.)
kanske inte riktigt all den tiden, men många av dom resterande timmarna på dygnet iallafall.

undra vad han sitter o tänker på. 
tänk om man kunde göra så, spendera lite tid sittandes på ett dött träd, och bara observera allt runtomkring. jag har ju tillexempel an massa saker jag vill tänka på och tillslut reda ut, eller komma på ett svar på. jag kanske går och joinar honom en vacker dag, eller en regnig. det skulle vara rätt så mysigt.

han kommer ju inte dö av stress iallafall- min lilla filosof.

Kommentarer
Postat av: Lisa.B

Charmigt med katter det där :) önskar jag kunde ha en!

2008-04-08 @ 18:06:19
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0