glada dagar

inte världens mest upplyftande dag, eftersom det idag är officiella städ-dagen, men också bak-                                      dag. så lite kul, lite som är mindre kul. men jag känner att jag vaknat på HELT rätt sida, så allt kommer gå min väg idag, det vet jag.

vädret lämnar dock annat att önska, tur då att jag har dom föregående glada dagarna att se tillbaka på, som har spenderats i solskenet, med mini-bullkalas (för mej), shopping, läsning på F's soliga balkong och vårens första GB.

           

för övrigt kan väl nämnas att jag måste vara världens bästa vän/arbetstagare. vem har nämligen fixat ett väldigt bra sommarjobb, till en väldigt bra vän, på en väldigt bra arbetsplats--om inte jag.
så nu ligger jag nog väldigt högt på gilla-listan hos både personalen på H och hos J. då H hade svårt att hitta intresserade på grund av knäppa arbetstider, och jag redan var upptagen. men---FIXAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0