burn in hell!

det är något mystiskt med min badrumsspegel. eller snarare magiskt. när jag står framför den och speglar mej så är jag så jäkla snygg!
den tar tex bort mörka ringar under ögonen, min hy ser ut som om jag föddes igår och den tar bort MINST 10 kilo. tillochmed mitt hår ser perfekt ut!

jag tror jag ska göra som man gjorde med Luthers teser- bränna alla speglar! (förutom den underbara mirakelspegeln) så...BURN BURN BURN!
om det går att bränna speglar alltså? annars får jag väl hoppa o studsa på dom tills dom krackelerar. 


Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi tes, du har nu sagt det alla kvinnor tänker =)

2008-04-13 @ 20:28:12
Postat av: Stina

Hihi tes, du har nu sagt det alla kvinnor tänker =)

2008-04-13 @ 20:28:26
Postat av: therese

någon var ju tvungen att säga det.

2008-04-14 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0