as time goes by

dagen har hittills spenderats i glada vänners lag med spel- bluff! jag var ganska så bra på det här med att bluffa. annars brukar mitt pokerfejs avslöja mej ganska snabbt, men just detta tärnings-spel passade mej like a glove! jag blev den överlägsna vinnaren. det blev också bullar och saft i solen.

resten av dagen ska jag bosätta mej på altanen, nu lite grillning- med mej som kock.

nu upptäckte jag att min väggklocka stannat på tjugo i tio. jag får väl ta tag i det först och ställa saken tillrätta. eftersom jag är en människa som hela tiden måste ha koll på tiden. förutom på sommarlovet- som jag nu inte längre har något. den tiden är förbi. men två veckors välbehövlig semester får jag i sommar. TVÅ VECKOR! vad hände med två månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0